Klachtenprocedure Schone Gevels & Daken

1. Doel
Schone Gevels & Daken streeft naar optimale klanttevredenheid. Mocht u toch een klacht hebben over onze dienstverlening, dan nemen wij die serieus en willen wij die zo snel mogelijk oplossen.

2. Indienen van een klacht
U kunt een klacht schriftelijk indienen via e-mail: vragen@schone-gevels-daken.nl of per post naar:
Schone Gevels & Daken
Achterweg 23
4521 CB Biervliet

Vermeld in uw klacht duidelijk uw contactgegevens, een omschrijving van het probleem en eventuele relevante gegevens zoals factuurnummers.

3. Bevestiging ontvangst
Binnen 5 werkdagen ontvangt u een ontvangstbevestiging van uw klacht met een indicatie van de verdere procedure.

4. Behandeling van de klacht
Wij onderzoeken uw klacht zorgvuldig en streven ernaar binnen 15 werkdagen een inhoudelijke reactie te geven. Indien meer tijd nodig is, informeren wij u hierover.

5. Oplossing
Wij doen ons best om samen met u tot een passende oplossing te komen. Mocht u niet tevreden zijn met onze reactie, dan kunt u de klacht voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie.

6. Contact
Voor vragen over de klachtenprocedure kunt u contact opnemen via bovengenoemde e-mail of telefoon: +31 (0)115 23 11 22